
Skidskytte på Torsby Idrottsgymnasium bjuder som tidigare in till träningspass i samband med gymnasieskolans öppna hus, 7:e november 2026! Välkomna på en träningsdag med skidskytte och samtidigt få titta till gymnasiet med elevutställningar, se klassrum, träningsytor osv (endast födda 2011/årets sökanden till gymnasium). Mer information kommer i höst!
Är du född på annat år men ändå ska söka gymnasium till hösten och vill vara med på träningspassen under öppet hus: skicka epost till Tobias.arwidson@torsby.se
| Klass | Födelseår | Disciplin | |
|---|---|---|---|
Damer 16 | 2011 - 2011 | Masstart | |
Herrar 16 | 2011 - 2011 | Masstart |
Vi använder endast kakor som är nödvändiga för att webbplatsen ska fungera bra för dig. Genom att fortsätta surfa på den här sidan godkänner du vår användning av cookies.